Wyborcy i reforma zdrowia w wyborach prezydenckich w 2008 roku ad 6

Opowiadają się również za mniejszą rolą rządowej regulacji kosztów opieki zdrowotnej i większego nacisku na sektor prywatny, a także bardziej restrykcyjnymi federalnymi wydatkami zdrowotnymi. Wreszcie, wierzą w bardziej centralną rolę dla indywidualnej odpowiedzialności w rozwiązywaniu narodowych problemów zdrowotnych. Jednak zwolennicy obu kandydatów mają obawy dotyczące podwyższenia podatków na opiekę zdrowotną. Poglądy ich zwolenników sugerują możliwe punkty wyjścia reformy systemu opieki zdrowotnej pod przewodnictwem prezydenta McCaina lub prezydenta Obamy, ale oczywiście same poglądy publiczne nie powodują reformy systemu opieki zdrowotnej. Dokonanie którejkolwiek z tych pożądanych zmian będzie wymagało prezydenta, który zdecyduje się zainwestować znaczny kapitał intelektualny i polityczny w reformę systemu opieki zdrowotnej. Zostanie wysłuchanych wiele silnych głosów w Kongresie, podobnie jak potężne grupy interesu opieki zdrowotnej.27 Szukanie nowych zasobów, aby opłacić jakąkolwiek rozszerzoną ofertę, będzie główną przeszkodą, szczególnie w nowym klimacie gospodarczym. Wszystkie strony będą musiały zmierzyć się z bardzo rzeczywistymi podziałami w opinii, które okazały się istnieć między zwolennikami obu kandydatów, a które istnieją nawet w znacznie większej mierze wśród ekspertów politycznych.
Podsumowując, reforma systemu opieki zdrowotnej jest możliwa w ramach administracji kandydatów na prezydenta, ale jej zakres i kierunek różniłyby się w prezydencji McCaina w porównaniu z prezydenturą Obamy. Ponieważ opieka zdrowotna będzie prawdopodobnie priorytetem drugiego rzędu dla działań prezydenckich w porównaniu z obecną sytuacją gospodarczą kraju, przejmie przywództwo od Białego Domu i Kongresu w sprawie reformy systemu opieki zdrowotnej.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMsr0807717) został opublikowany na stronie www.nejm.org 30 października 2008.
Author Affiliations
Z Harvard School of Public Health, Boston (RJB, JMB); Szkoła rządowa im. Johna F. Kennedy ego, Harvard University, Cambridge, MA (RJB); Fundacja Rodziny Kaiser, Menlo Park, Kalifornia (DEA, MB, CD, SB); and Opinion Dynamics, Waltham, MA (TB).
Prośba o ponowne przesłanie do Dr. Blendona w Departamencie Polityki i Zarządzania Zdrowiem, Harvard School of Public Health, 677 Huntington Ave., 4th Fl., Boston, MA 02115, lub at.
Materiał uzupełniający
[więcej w: prześwietlenie płuc wrocław, klinika ortodontyczna warszawa, laramid ]

Powiązane tematy z artykułem: klinika ortodontyczna warszawa laramid prześwietlenie płuc wrocław